aryamommmm cananbulbul bende ama daha iyi bence erken olmak🙂 yani doğumdan sonra ilk adetimi olduğumda bütün üzerimdeki ağırlık gitmiş gibiydi göbek falan da erken gider hem. Çünkü adet olmamak zaten insanda bi şişkinlik yapıyor erken olmak o yüzden iyi bence