O1Anne burda öyle bir algı var. Param yok, kocam para vermiyor diyen kadınlara işe gir çalış diyince sanki git insan öldür katil ol gibi bir algıda kabul ediyorlar. Çalışmak kelimesini o kadar ağrılarına gidiyor ki, bebeğim küçük bakacak kimsem yok bahaneleri falan. Hiç çözüm odaklı değil, post açarken öneri istiyor, öneriler gelince yorumlara kapalı kalıyor. Kurban rolüne bürünmüş ağlak kadınlar çok. Kocanın hesabından para çal diye tavsiye de bulunacak değiliz sonuçta. O yüzden sizde bu tarz yoruma maruz kalmış olabilirsiniz.