O1Anne 5 aylıkken işe döndüm, annem baktı, sonra bakıcı, 2 yaş 10 aylıkken kreşe verdim. Seneye ilk okula başlayacak. 3 yaşındaki çocuk artık bir birey, kreşe gitmesi gereken yaşı zaten. Bundan sonra siz yetmeyeceksiniz, akranlarıyla sosyalleşme, topluma dahil olma eylemleri başlıyor. Şu an ikinciyi bekliyorum, 7-8 aya kadar evde durmayı düşünüyorum, sonra işbaşı yapacağım. Hep çalışan biri için evde durmakta zor oluyor. Çocukla düzen oturduktan sonra gayet güzel gidiyor. Vicdan azabı, ajitasyon yapmaya gerek yok aslında. Maddi özgürlüğünüz sadece size değil, çocuklarınıza da iyi gelecek. Hiçbir zaman kızım bir şey istediğinde sonra alırız cümlesini kullanmadım, birini alırken diğerine para yetmeyecek gibi şeyler de düşünmedim.