ozlemozkan çok zor bir karar ya ben bağlatmamıştım doğum sonrası ilk aylarım çok zor geçti psikolojik olarak tekrar hamile kalırım korkusuyla günlerim zehir oldu 7-8 ayda anca biraz toparlandım o zamanlar çok pişman olmuştum keşke bağlatsaydım da kendime eziyet edip durmasaydım diye ama şimdi o kadar kötü hissetmiyorum normal bağlatmadığım için bi keşkem yok tabii üçüncüyü düşündüğüm de yok Allah iki evladıma sağlık versin, evladı olmayana nasip etsin inşallah spiral ve prezervatif kullanıyoruz ve de dua ediyoruz🤣