28 yaşındayım, 3 yıllık evliyim, 21 aylık bir kızım var, bu ay sonunda da bir oğlum olacak inşallah, çocuklar peş peşe oldu, o yüzden yoruldum ve artık çocuk istemiyoruz eşim de bende tüplerimi bağlatmayı düşündüm başta kesin kararlıydım ama şimdi zaman yaklaşınca bir acaba oluştu kafamda, ilerde bir çocuk daha ister miyim bilemiyorum insanın düşünceleri hisleri değişebiliyor bir de Allah korusun bir hastalık kaza bela birşey olur çocuk sahibi olmak gerekir mi diye de düşünüyorum, gelecek gözümü korkuttu açıkçası. Tüplerin bağlatanların yorumlarını bekliyorum kaç sene oldu, tekrar hamilelik oluştu mu bağlattıktan sonra, pişman oldunuz mu, sizce bu pişman olunacak birşey mi?