Benim bebeğimde atak 3 ay 1 haftalıkken başladı. Şu an 4 ay 20 günlük hala devam ediyor. Gündüz yarım saatten fazla uyumuyor. O da üzerimde. Yatağına koyar koymaz uyanıyor. Yemek bile yiyemiyorum bazen. Aşırı mızmız oldu, sürekli huysuzluk. Gece uykusunda 1-1,5 saatte bir uyanıyor. Önceden gece ilk uykusu 4 saat falan olurdu.