TalentedMom Çok fena durumdayız anneler uyumuyor mama ve meme reddi yaşıyoruz ve sadece çığlıklı ağlamalar uyku düzeni oturur dedim daha beter oldu ne zaman geçecek sizde durum nedir?
annevebebegiii__ TalentedMom bebeğim 22 aylık 4 aylıkken çok zorlanmıştık diş falan baya zorlamıştı bizi
fffftmmmmm TalentedMom geçmez diye düşünüyor insan ama gerçekten geçiyor bizim bir ay sürdü mahf oldum resmen ama şuan iyi allaha şükür
melikayn 🥲 fenalardayız emmiyor uykuya direniyor uyusa bile hep sallanmak istiyor iştahsızlık başladı ALLAHU EKBEEEERR diye bağırasım geliyor bazen
oktay06 TalentedMom bende değiştim biberon ve mama istemiyor yine şu an hangi mamayı içiyor biz Bebelac gold
patilikiz 4,5 aylığız , gece uyanmaları arttı , emiyor uyuyor. Sürekli kucak isteği var . Bunun dışında bişey yaşamıyoruz biz. Yaşayacak mıyız bilmiyorum da hani atak belki hafiftir bu kadarcıktır bizim .
mehtaptiryaki 4 ay 5 günlük olduk 2 gündür huzursuz disleri kasiniyor galıba herseyi agzina sokuyor sinirleniyor beslenmek istemıyor hem gülüp hem aglıyor
smnrkyy mehtaptiryaki benimki de 3 ay 3 haftalık şuan huzursuz, çok değişken ruh hali var. Memeyi hemen bırakıyor. Çok sık ama kısa süreli beslenmeler yapıyoruz. Önünden kaybolsam çığlığı basıyor ve reflüsü arttı. Gaz sancıları da arttı
mehtaptiryaki smnrkyy bugun beslenmedi desem yeri siringayla bile besleyemedim ki benim bebegim cok uslu bir bebekti post bile actim niye böyle uslu uyuyor felan diye 4.aya gelmemısız cünkü😆 ayakta susuyor sadece ya