Melek36 Damladamla1 saç diplerine temas eden boyanın kimyasalları önce kanımıza karışıyor ve oradan da süt ile bebeğe geçiyor. Sütle alakası yoktur yazanlar olmuş. Hayır, kesinlikle var ama herkesin kendi tercihi. Çok kötü durumda değilseniz boyatmayın derim. https://www.haberturk.com/polemik/haber/682113-kanserojen-sac-boyasi-anne-sutune-geciyor https://youtu.be/iFML1G20Pmo