Damladamla1 Emzirirken saç boyayan oldumu arkadaşlar. 1ay 15günlüğüz evde kendim saçımı boyamayı düşünüyorum bi sakıncası olur mu? Bi bilgisi olan var mı?
Deletedmom0028 Damladamla1 bende korkuyordum 1 yıldan sonra boyattım ama 1 aylıkken boyatan çok varmış bir şey olmadı diyorlar.
Zeynep-iremnur1 Ben 4. Ayda boyattım canım ombre yaptırdım şuan bebeğim 5 aylık oldu çok şükür sağlıklı sadece o an çok kokuyu içime çekmedim sürekli yelpaze ile havalandım yani ama sıkıntı yapma boyatan çok
Damladamla1 Zeynep-iremnur1 boyattıktan sonra emzirdiniz mi peki bi sorun olmuyor değilmi ben evde boyayacam zaten açıcı da kullanmayacam insan endişeleniyor 😇
Zeynep-iremnur1 Damladamla1 hamileligimin 4. Ayında boyattım doğum yaptım suAn kızım5 aylık oldu Emiyor canım
tugbaninpenceresi @Damladamla1 ben de boyamayı düşünüyorum da sütten bebeğe kimyasal geçer diyorlar siz normal boya ile mi boyayacaksınız bitkisel mi
Pink50 Hamileykende duzenli her ay dibimi boyadim emzirirkende sonrada boyadim surekli bu sakincasi olmadi. Zaten kanitlanmis bi zararı yok henüz bu boyalarin. Ayricada sütümü sağıp dökmedim hic