1anne1cocukk Süslemedik ya, daha önceki senelerde evim çok küçük ve sıkışıktı tercih etmiyordum o yüzden, bu yıl yer müsait ama bebiş 15 aylık, rahat durmaz bozar nasılsa diye kalkışmadım. Umarım seneye süsleyebiliriz, çok hoşuma gidiyor paylaşanları gördükçe, binadan bir kaç kişi cam kenarına koymuş, dışardan bile çok güzel gözüküyor 😋