kalbimegedekaldii Oğlum 10 aylık ve asla bir dakika yerinde durmuyor, dağıtır ve yemeye çalışır. O yüzden bu sene süslemeyeceğiz 🤦🏼♀️
Nrkzy Süsledik aslında çok da severim nedense bu sene içimde bir yeni yıl heyecanı yok oğlumu mutlu etmek için ona bir hediye alacağım ve onun için güzel yemekler yapacağım yeni yıldan pek bir beklentim yok sağlıklı huzurlu mutlu olalım yeter 😊
UrbanMom 1anne1cocukk çocuğum olana kadar nasil olsa vardiyalı calisiyorum yılbaşı benim neyime diye yapmadım çocuğum doğdu o sene anlamaz diye yapmadım geçen senede kesin yıkar diye yapmadım bu sene de maddi durum yüzünden yapmadım seneye ümitliyim 😂
mamabear_ 1anne1cocukk her sene süslerdim ama bu sene kızımdan dolayı yapmamaya karar verdim. Geçen sene küçüktü ama bu sene yürüyor kesin devirir tehlike yaratır diye kurmadım 🥲
uykuseveruykusuzanne 1anne1cocukk kiracı olduğumuz için o da eksik olsun dedik almadık. Ev eşya dolu 😂
tubiiik_ etkafa bu kar spreyını a101den almıstım cok yogun bi kıvamı vardı şimdiki aldıklarım boyle degıl bu 2 hafta böyle duruyor ama diyer kar spreyleri sabah sıkıyorum aksam yok oluyo
etkafa tubiiik_ yaa öylemi bende migrosta gördüm nasıl bilmiyorum ama ordan almayı düşündüm bu biraz yoğun evet ilk önce traş köpüğü sandım 🥰🥰
acimavi 1anne1cocukk 6 senelik mini ağacımız hala ayakta durabilecek durumdaysa süsleriz yılbasına birkaç gün kala😂 ağaç büyük olmadığı için salonda sehpa üstünde süslüyoruz kalabalık dağınık geliyor gözüme o yüzden son zamanlarda süsleriz. Gerçi köyde de olabiliriz orası da daha belli değil ama sonuç olarak süsleriz😁
tubiiik_ etkafa evet ama karısık gelmiş mavi rengi olanda var kırmızı rengi olanda var kırtasıyelerin bazılarındada var