Arkadaşlar bizde de durum aynı 6 buçuk aylığız 1 haftadır geceleri saat başı uyanma ve uyanırken kıyamet kopuyor sanki gözleri kapalı ağlıyo önceden uykuları düzenliydi sadece acıktığında ağlayıp uyanırdı. Ne zaman geçer bu gerçekten 1 haftadır çok yoruldum