ipeklim 4. Aya kadar çok iyiydi desteksiz uyudu gündüz 7 kez. Akşamda hiç uyanmazdı ben uyandırıp emzirirdim. Tak diye bozuldu aniden. 2 aydır hep bir mücadele . Son 2 haftadır daha kötü. Rontgen çekildi karnı gaz dolu çıktı doktor fitil verdi . Biraz rahatladı ama uyanmalar bitmedi malesef.