Deletedmom_985 Ben LCW’den aldım evde kaloriferde var oda sıcaklığımız 24-25 derece civarıdır.Bebeğim 1,5 tog kullanıyor.Bunlardan verim alabilmek için kat kat giydirmeyeceksin ısı korunumu olmaz .Biz 1,5 tog içine sadece çıt çıtlı kolsuz body atlet giydiriyorum.Bebeğim üstünü çok sık açar bizim için kurtarıcı oldu.İlk zamanlar üşüyor mu diye sık sık kontrol ederdim ama göğsü ensesi hep sıcacık,bizim kurtarıcımız oldu .