23 derecede bezin üstüne direkt 1.6 tog giydiriyorum ben de tedirgin oluyodum ama kontrol edince hep sıcak geliyor elime, uyanınca tulumu çıkarıyorum vücudu gayet iyi sıcaklıkta oluyor. 23 derecede zıbın pantolon bi de 2.5 tog çok fazla geldi bence🤷🏻♀️