Benimde bebeğim 8 aylık , pütürlü olacak şekilde veriyorum herşeyi ama asla tam taneli yada omlet pankek falan veremedim daha. Çok panik biriyim , ya bogazinda kalırsa falan diye . Omlet pankek , parmak gıda vs veren arkadaşlar bebeklerinin tabakalarından ornek resimler yükleyebilir mi acaba
Küçük parçalar halinde veriyorum diyenler olmuş , ne kadar küçük mesela ? Örnek görsek çok güzel olurdu :)