imran0907 Katılara geçebilirsiniz çok rahat. BLW ile ilerleyebilirsiniz. Bir sonraki yorumda gördüm öğürüyor yazmışsınız çok normal çünkü bebeklerin öğürme refleksi önde oluyor. Zamanla yemek yemeğe alıştıkça o refleks rahatlayıp arkaya doğru geriliyor. Öğürmek problem olan bir şey değil tam tersi olması gereken. Korkmayın, kahvaltılarda pankek verebilirsinizz omleti çubuk şeklinde kesip eline verin. Parmak gıdalara alıştırmaya başlayın, baş ve işaret parmağınızla ezebildiğiniz her şeyi çiğneyebiliyorlar merak etmeyin. :) Öğün olarak da 2 ana öğün bir de ara verebilirsiniz bebeğinizin durumuna göre