melikayn
Kesinlikle geçiyor gönlünü ferah tut güzel anne🌸 En zoru o ilk zamanlardaki çaresizlik, neye ağladığını bilmezsin karnını doyurabilecegi tek besini yemek istemez, sürekli sana bağlıdır falan derken hem fiziksel hem psikolojik olarak annenin cok yıprandığı bir dönem. Ama inşallah sonrası daha güzel olacak, her şey bi anda hallolup sorunsuz sıkıntısız ilerliyorsun değil tabiki ama en azindan kendini ifade ediyor, sorunu anlıyorsun her seyi geçtim bıcır bıcır mini minnos bal oluyor yol arkadaşı oluyor insana 😍