melikayn malesef çok zor 3 buçuk aydan 5 aya kadar yaşadım o emmedıkce ben ağlıyordum her seferınde zorla emzırıyordum ama gecıyor tabi bıkmadan usanmadan memeyi vermeye çalışın siz zaten emmıyor dıye çok üstüne düşmezseniz memeyi tamamen bırakır ısrarcı olun uykuluyken verin uyanır uyanmaz afyonu patlamamısken verin ayakta deneyın pilates topunu deneyın. Slinginiz varsa onunda faydası var sureklı ten tene temasta bulunun ben emmese de gögsumu acıyordum gögsümde memenin kokusunu alsın dıye. Bir de emzirme danışmanı duşta emzirmenin da çok faydası olacağını soylemıstı. Eğer ki merkezdeyseniz şehir hastanelerinde emzirme danismalarından destek bile alabilirsiniz