gizememre zeyslifestyles keşkek yöresel bunu ana yemek gibi düşünmeyin masada ortada olacak , nohut pilavın yanına isteyene sulu yemek olarak asıl ana yemek oturtma
gizememre cLearQueen çağıracağım 3 yaşlı takma dişlerinden kavurma yemekte zorlanıyor kız düşünmüştüm babshhsbs
tgcyi gizememre orasi Allahin emri zaten ertesi gun yemek derdi yok o yorgunluga😂 ellerinize saglik simdiden
Kaardelen gizememre Ben bir eksik görmedim. Gayet yeterli bir yemek. Evet 3 ana yemek olmuş oluyor ama herkesin yöresi farklı ve uyumsuz da değil bence. Şimdiden elinize sağlık 💕
Rabiiul gizememre güzel canım herkes nohut yemek istemeyebilir pilavın yanına azıcık nohut alıp patates oturtma yiyebilirler , keşkek de varmış ben hepsinden yerdim en sevdiğim yemekler 😁