Kızlar iyi akşamlar yarın akşama yemeğe misafirim olacak menüm şöyle mercimek çorbası , pilav , etli nohut , fırında kıymalı patates oturtma , keşkek , ıspanaklı börek ,normal salata , havuç tarator , köz biber mezesi , tatlı olarakda borcam pastası yapacağım sizce uyumlu mu yeterli mi ? Aile büyükleri ağırlanacak o yüzden biraz güzel bir yemek olsun istiyorum sarma sarmaya gerek var mı sizce ?