Niyesordunbucevabi alpmila Ay bende dün aldım takımların tanesi 261e geldi nerdeyse güzel indirim oldu valla 😍
alpmila Niyesordunbucevabi evet cok güzel indirim oldu ben hiç bakmıyorum oraya uzun zamandır tesadüfen basınca gördüm
Metehann12 Farkında olmadan bugün kullanmışım ben de diyorum niye bu kadar uyguna denk geldi 🫢😂😂 bi kot pantolon bi gömlek bi kazak iki sweatshirt 1000 lira tuttu