Pamukhanim_ biz gece beslenmesini 21.ayda bezi 29.ayda bıraktık. Oğlumun uykuları zaten genel olarak düzenlidir geceleri uykusuz bırakmaz çok şükür ama arada geçen 8 aylık süreçte gayette hep bezi dolu kalkıyordu, bez bırakmaya başlayınca sabahları daha az dolu kalkmaya başlamıştı gece tutmaları eğitime başlayınca başlamıştı yani.