Pamukhanim_ gözlemlerime göre uyurken değil uyanıp çiş yapıyorlar. Bu anlamda doğrudur. Hiç uyanmıyormuş çocuğu, şanslıymış ama bize o şans verilmedi 😅
Tuvalet eğitimine başladığımız gün gece bezini bıraktım. Uyanıp çişim var dedi. 1-2 kere kaçırdı o da çok tutmaktan ve üşenmekten.