talhamamy gözlemleyerek anlamaya çalışıyorum anlıyorum da ben içgüdüsel yaklaşımlara çok inanıyorum hissediyorum sanki yani anlamak için bir uğraşım yok kendi kendine gelişiyor herşey 15 aylık farklı bir odadan ağlama sesi geldiğinde canı acıdığı için yada bişeu yapmak isteyip yapamadığı için ağlamasını ayırt edebiliyorum susadığında vs sulugunu kendisi getiriyor zaten açmam için alamazsa gösteriyor keza acıktığında genelde aynı saatlerde yemek yediği için mutfakta yemek yapıyor oluyorum ve mama diye paçama yapışıyor eline bişey verip gönderiyorum bende 😂