Yorgun_Bir_Ana ben eskiden çok kullanırdım çaydanlıkları hızlıca temizlediği için. Oğlum doğduktan sonra ne olur ne olmaz diye almıyordum hiç , geçen gün elim gitti markette ama almadım. Bu posttan sonra bir daha da asla almam. Size de çok geçmiş olsun sadakanızı verin mutlaka 💕🙏🏻