Kızlarımmm dikkat edin temizlik yaparken.1 ay önce abimin hanımının temizlik yaparken domestos kaçtı ve mahvolduydu gözü,Allahtan dokuya gelmemiş ki damlayla düzeldiydi,baya kanlandıydı,kötüydü.bugünde başıma geldi,porçözle kettle temizlerken kettlenin kapağı birden açılmasıyla porçöz büyük damlası gözüme sıçradı..Kör oldum sandım koştum lavaboya boll suyla yıkadım..görüyor muyum dşye kaç kez kontrol ettim,hemşire abla var onu aradım öğleden somra hemenn gel dedi.gittik eşimle hastaneye.Dr beyaz kısımda minik yanık var Allah korumuş dedi…şükür daha iyiyim.Kızarıklık vs iyi oldu .batma yanma var hala normal olarak..görünmez kaza derler ama çok daha iyi anladım temizlikte ne kadar dikkat etmem gerektiğini..özellikle yazıyorum sizlere cannm Annelerim..ya daha başka şey olsaydı diye içim içimi yiyor🥺