Lre %0.1-0.3 yazılmış fakat ilk kez kullanacaksanız bu oran çok yüksek. Yine retinal değil retinol olmasına dikkat edin. Doktorlar %0.025 krem ile başlamayı tavsiye ediyor, ben de öyle başlamıştım. Cildinizin tolere edebildiğini anladığınızda önce günleri arttırır sonra da oranı arttırırsınız. Yine bir süre sandviç metodu ile ilerlemek cildinizi alıştırmak için iyi bir yöntem. Gündüz mutlaka güneş kremi sürün. Retinoik asidin meyvelerini yiyebilmek için çok uzun bir süreç ve bolca sabır gerekiyor. Ben de henüz umduğum sonuça ulaşamadım.