ebrar344 tabi, net bir şekilde anlatın olayı. Strese sokmayın kendinizi. Savcılar aynı zamanda iyi psikologlar, sizin tavrınızdan, konuşmanızdan anlarlar, analiz ederler. Çok rahat bir şekilde ifadenizi verip çıkın. Dava açılıp açılmayacağına karar verirler sonrasında. Bir şikayet varsa, karşı tarafın ifadesi de alınmak zorunda. Bu bir prosedür.