ebrar344 Merhaba hanımlar aranızda hukukla ilgilenen var mı avukat veya savcı veya başka bir dal ile yarın savcılığa çağırıldım ne yapmam lazım hiç bilmiyorum akran zorbalığı küçük yaşlarda başladı bende ve şikayetle son buldu ben değil bide onlar şikayet etmiş hakaret davası açmışlar bana çocuklarımı bırakıp oraya gitmek zor çok zor keşke bunlar hiç yaşanmasaydı diyorum hep kendi kendime psikolojik olarakta hiç iyi değilim kendime zarar bile vermeye kalktım kaç kez bana yardım edin lütfen buraya yazmaktan başka bir çare bulamadım kusura bakmayın..
ikiaslanannesi ebrar344 biraz daha detaylı anlatır mısınız hakaretten kastınız ne çok büyük hakaretler mi ettiniz .
aysey07 ebrar344 canım dava açıldıysa savcı ifadene başvurmak istiyordur sakin ol stres yapma ifade verip çıkarsın çok çok önemli bir mesele değil büyük ihtimal dava bile açılmaz düşürülür
Marianne ebrar344 sakin bir şekilde ifadenizi verin, anlatın durumu. Yazdıktan sonra okuyun, öyle imza atın kendinizden eminseniz. Çelişkili, yalan ifadeler vermeyin, zaten ortaya çıkar. O da suç. Şikayetlerinde ne yazmışlar peki?
ebrar344 ikiaslanannesi 4 sene önce olan olayı gün yüzüne çıkarmışlar siz görürsünüz filan sizi mahvedicem gerizekalılar filan genel olarak böyle hatırlıyorum
ikiaslanannesi ebrar344 bunu mesajda mı soyledıniz ? Tanıgınız var mı böyle soyledıgınıze dair ? Birde siizi öldürecegim gibi tedhit konusması oldu mu aranızda
ebrar344 Marianne ekran görüntülüleri varmış elinde sizi mahvederim fila yazdığımı hatırlıyorum sadece
aysey07 ebrar344 canım benim hiç ağlama avukat değilim ama böyle çok davam oldu benim kaç tane mahkemeye çıktım hatırlamıyorum kadın dövdüm tabi şiddet kötü birsey savunmuyorum ama sadece sözlü bir durum sende onlardan şikayetçi ol mümkünse şahit felan var mı bilmiyorum ama bu sözlü hakaretler felan vurma kırma yoksa düşürülüyor
Marianne ebrar344 neden yazdığınızı soracaklar. Orda sakin bir ses tonuyla, duygularınızı katmadan soğuk bir şekilde cevaplayın. Bu kadar.
ebrar344 ikiaslanannesi onlar başlattı kocamla beni görünce arabadan el sallamalar trafiği kapatıp kaç kez canımızdan ettiler hatırlamıyorum bile çocuğum yanımdaykende aynı şeyler oldu
ebrar344 aysey07 Marianne ikiaslanannesi Kızlar Allah razı olsun biraz içim rahat etti kendime zarar vermek aileme bunu yapmak istemiyordum ama aklımdan da geçiyordu buraya yazarak en doğrusunu yaptım Hepinizden tekrardan Allah razı olsun çok teşekkür ederim 🌸
aysey07 ebrar344 canım 4 yıl yazmışsın postta bunu da belirt mutlaka yeni birsey değil aklı yeni mi başına gelmiş bu insanlar işsiz ya korkma hiç birsey olmaz savcıya da çok eski bir olay olduğunun söyle mutlaka