3247 bu da sizi ilgilendiren bir şey değil. Durum yasalar, sağlık, din kapsamında değerlendiriliyor. Herkes kendi haddini bilse ailenin işine karışmasa daha doğru olur. Ben çocuk aldırmadım. Aldırmak da istemem, Allah yaşatmasın. Ama annem aldırdı. Biz çocukken aç kalıyorduk resmen. Aldırmasa o yavru da aç kalacaktı. Üçümüz de 30’umuzu geçtik. Sizin genellemeniz doğru değil. Dördüncüyü aldırdı diye üçümüz ölmedik. Allah’ın verdiği, vereceği sınavlar kul ve Allah’ın arasındadır. Diğerlerini bu ancak dedikodu yapmak isterse ilgilendirir. Sizin durumunuz da bu. Ne istiyorsunuz? Görümcenize saydıralım da rahatlayın mı? Sosyal medyada görümcenizi vazgeçirme kampanyaları mı yapalım?