3247 Bugün öğrendik şok oldum eşi yalvarıyormuş aldır diye görümcem de istemiyor iki oğlu var küçüğü 5 yaşında evliliği pekte iç açıcı değil aslında kavgası çok oluyor küslüğü vs oluyor her evde olan şeyler gibi gibi haftasonu bize geldiğinde regl olucam diyordu 5 haftalık hamileymiş hepimiz şok olduk
aysebb 3247 İkiside istemiyor ise aldırmalarından doğal birşey olmaz zaten. Hayırlısı olsun haklarında
[silindi] 3247 aslında kavgası çok oluyor küslüğü vs oluyor Diğer iki çocuk gibi buda ziyan olmasın en mantıklısı
zeynep661_ 3247 hiçbir korunma yöntemine güvenmiyorum çocuk oldumu oluyo bakamayacak kimse bu dünyaya çocuk getirmesin aldirmayip napsin mesela doğurup doğru düzgün anne baba olmicaksa. bari olanlara baksınlar büyütsünler evlilik zor çocuk oldumu ister istemez evlikler catisabiliyo istemediği çocuğu niye doğursun aldirmaktan başka bir çaresi yok ne yazikki
3247 aysebb evet ikiside istemiyor eşi yek çalışıyor yetemem diyor bugün günahı benım boynuma diyormuş
GezginPaNDa 3247 eee o zaman size ne bize ne ? Simdi bu kadar aile ici hassas ve özel konuyu niye buraya yazdınız. Anne baba karar verecek Size bir laf düşmez Bize de düşmez
3247 [silindi] ya şuan iyi gibiler öncesi çok zorluydu görümcem çok yıprandı çocuklar vs şimdi tam rahat ettim diyordu hamile kaldı eşi de maddi anlamda zorlanıyorum zaten şimdi bile yetişemiyorum vs diyormuş
3247 1tosbikinannesiyim valla kaynanam da kızdı bugün kendınıze göre yön veriyorsunuz önlemini alacaktınız diye
3247 zeynep661_ eşinin yaşı biraz var zaten ilk çocuğunda da doktorlar şaşırmıştı zor oluyormuş çocuğu görümcem de olmuyor zaten diye düşündü demek ki 5 yıl sonra oldu korunmasız. Şekilde
1tosbikinannesiyim 3247 büyük konuşmak istemiyorum asla ama zor bir durum yine de olan bebeğe olacak her türlü
monica50 3247 burda bu postu açmanızdaki sebebi anlayamadım. kadın da eşi de bebeği istemiyor diyorsunuz kavgaları eksik olmuyor diyorsunuz. ee? kimi ilgilendirir ki kararları yani burda ne densin istiyorsunuz tam olarak? gönül ister ki tüm bebekler güzel ailelere doğsunlar hakettiği hayatı yaşasınlar ama gerçekler böyle değil maalesef. hiç doğru bulmadım paylaşımınızı
blaccat Bu gbı durumlarda eşleri ilgilendırır Bız buna yön veremeyiz Ama madem konu açtınız fikrimi belirtmek ısterım Ben bu tarz durumda kadere çok ınanırım yanı şöyleki o çocuk Belkı ılerde aıleyı kurtaracak maddi manevi Yada kardeslerım başına bısey gelicek bı tek o kalıcak Ama Bız ne dersek dıyelım karar ıkı kişinin Haklarında hayırlısı olsun ınsallah
3247 blaccat bizde öyl diyoruz aslında mucize gibi bişey oldu mesela vardır bi hayır nasibi varmış demek ki dıyoruz tabi ama karar onların tabiki
blaccat 3247 Gerçekten çok zor bir karar Eğer inançlı kimselerse istihare namazı yapabilir En azından yolunu çizmeden önce belki kararını etkileyecek bısey hısseder bılemedım gerçekten zor
asellmiihramom 3247 Bu çok özel bir karar, dışarıdan biz ne desek boş. Neden burda post açıp insanların yönlendirmesine ihtiyaç duyuyorsunuz ki? Aile içinde netleşmesi gereken bir konu.
Gul-42 3247 ay öyle sorunları var korunsunlar yanı korunurken oldu dese tamam ama bılemedım yanı bence aldırmasın bır hocaya danıssın dını acıdan bence bırı aldırıp ıkısınden olur Allah korusun
monica50 Gul-42 bırı aldırıp ıkısınden olur korkunç bi düşünce yapınız var insan şunu söylemeye dillendirmeye çekinir. insanların ne yaşadığını bilmeden böyle şeyler söylemeyin