ervazengin01 58 kilodan 50 kiloya düştüm 3 ay da. Ben hastalanıp bu çocuğa bakamasam “her şeye yanlış” diyen kitle mi gelip bakacak bu çocuğa. Ayrıca biz sanki çok mu meraklıyız saatlerce ayaklarımız koparcasına ileri geri yapmaktan. Çok meraklıyız sanki sırtımız kambur olup, boyun fıtığı ağrısı çekmekten. O yüzden ben asla takılmıyorum sallama etme diyenleri. Biz de isterdik yan yatıralım pıt pıt yapıp uyusun. Salladığımız halde her gün aynı saatlerde aynı rutinleri yaptığımız halde uyumuyorsa napalım yani mecbur kalıyoruz