11ay 10 günlük bebeğim gecem gündüzüm yok deliricem. Yarım saat başı kalkar mi yatağa koyunca 5 dk sonra ayakta olur mu ay bilmiyorum diş ağrısı atak haftası hepsi birbine karıştı cidden daraldım gurbetteyim bide bırakıcak azcık nefes alıp kendime gelebileceğim kimsem yok. Eşim elinden geleni yapıyor ama onda çalışıyor ne yapsın. Gecelerim uykusuz berbat sizde de öyle mi sabrım tahammülüm yok hemen sinirleniyorum yatağında uyumuyor illa kucak istiyor uyanınca 9dan bu saate kadar kaç kere kalktı kaç kere yatırdım geri diş ne kadar zormuş bu ataklar ne kadar zormuş ay bilmiyorum yaa içimi dökmek istedim benim gibiler var mi? 😥