Dunyamsensn2008 ikibebeklibirannee Onları denemedim onuda denicem ama hazır paket çok vermek istemedim ama mama da hazır işin içinden sanirim mamayı keserek kaşarı peynir yoğurdu bol tukettirerek asicam
ikibebeklibirannee Dunyamsensn2008 yeğenim de mamayı içmek istemedi. Biz devam sütü ils devam ettirmiştik. Mama sayılır bir nevi. Maksat desteklemek devam sütü alırsa içirin, peynir, yoğurt, kaşar, labne, lor falan yedirinn 😊
Elifiniz Benim kızımda 13 gün sonra 1 yasına girecek oda mama içmeyi istemiyor moralin cok bozuk bu konuda güçsüz bi bebek kemikleri gelişsin diye zorluyorum ama gündüz kesinlikle içmiyor uykudayken vermeye calısıyorum oda 250 ml geçmiyor malesef açta bıraktım saatlerce yineee içniyor :(
Dunyamsensn2008 Elifiniz Aynı durumdayiz canım 250 yu zor buluyor sanirim artık muhallebi olarak vericem
Dunyamsensn2008 ikibebeklibirannee Tesekur ederim evet aynen öyle düşünüyorum bakalım artık hayırlısı oda bende yıpranıyoruz içirmeye çalışınca içmeyince strese çok giriyorum.
Melis1661 Dunyamsensn2008 mama dediğiniz devam sütü mü ? Bir yaşında bebek artık mama yemez zaten biz nasıl besleniyorsak oda o şekilde yiyebilir çorba yoğurt pankek kaşık dökmesi pilav makarna bu şekilde veriyorum ben arada muhallebi de veriyorum
Dunyamsensn2008 Melis1661 devam sutu mama aynı şey zatende sürekli katı kâti olunca kabız oluyor birde kimdik gelişiminden dolayı hi yoktan 250 cc yeseydi diye düşündüm
Kaderrrrr Dunyamsensn2008 benm oğlum ilk zamanlar bebelac ve aptamil kullanmıştım 6 -7 Aydan sonra onları içmemeye başladı bende herobaby kaşık ve biberon mamaları var yapıp ondan veriyorum yada market kapandı mama yok Mecbur bebelac alıyorum o zaman içine cicibebe atıyorum anlmaıyo içiyor o zaman
Dunyamsensn2008 Kaderrrrr bende öyle yapıyorum ama en azından 250 cc inseydi iyi olurdu .Öyle az oluyor.
Gzzde Dunyamsensn2008 verebildiğin kadar ver formül mamayı hiç içmiyorsa milupa devam sütünü doktoruna sorup verebilirsin bizim doktorumuz önerdi ama içerisinde şeker olduğu için ben tercih etmiyorum formül mamaya devam ediyoruz ama hiç içmemesinden iyidir bide evde kefir yapın yoğurt yapın peynir verin normal süttense bunları daha çok tavsiye ediyor doktorlar bunları her gün tüketsin açığı kapatacaktır
Dunyamsensn2008 Gzzde Teşekkür ederim bende öyle düşündüğüm için sıkıyorum kendimi içmesi gerekiyor diye düşünüyorum ama mümkünatı yok ağzını açmıyor uykusunda bile verince ağlıyor . Farklı bir devam sütü yada mama denemem lazım saniyorum.
Kaderrrrr Dunyamsensn2008 canım eksik yazmışım mamayı günde iki kez veriyorum 220 cc toplamda 440 cc oluyo