Oğlum bir yaşına girecek bir kaç gün sonra ama mamayi asla yemiyor 3 aya yakındır böyle mamayla alakalı olduğunu sanmıyorum başta yiyordu.Bir yaşından sonra mamayı birakan varmi vrsa ne yedi kafam cok karisik yemedigi icin kemikleri catir catir ses cikariyor artik.Yogurt veriyorum ama ne kadar yarar bilemiyorum.Ayni durumu yasayan anneler var mı , öneri??