churchil mertun yani dimi çünkü neden dikkate alalım 🫠 hemencik çıkmadı ki yani çift çizgi hemen çıksaydı neyseydi (cümlenin sonuna doğru deliriyor gibiyim 😂)
Umutunannesi_ churchil bence hamilesiniz çünkü bende geçenlerde sonradan çıkan bundan daha silik çizgi ile hamile oldugumu öğrendim ☺️
Umutunannesi_ churchil erken gebelik yaptım ama benim adetim gecikmisti 8 gün ona rağmen silikti bu kadar net bile değildi tabi benimki geç döllenme olmuş 😂
churchil Esoskirec valla ben testi yaptım 10 dakika bön bön baktım sonrasını önemsemedim açıkçası. Yarım saat 1 saat olabilir
gizemkkk Ben test yaptığımda erken gebelikte de kaset testte de ikinci çizgi hemen çıkmıştı yani beklemiyor bence öyle 10 dk falan. Diğer testi yapana kadar boşa evham yapmayon bence ☺️
churchil gizemkkk bence de ya ben de ilk gebeliğimde çok beklemedim sonucu silik bile olsa direkt çıktı yani hatta önce silik olan belirdi diye hatırlıyorum
bidebayilistersenferiya churchil hamile olunca çişi damlattiktan sonra şak diye çıkıyor, bence de 10 dakikadan sonrası sayılmaz . Adamlar yazdıysa vardır bildikleri
Sema345 Ella kullanmadiniz mı ona rağmen kalınır mı ki ya, 🥹bende geçen bı dikkatsizlikte 5-6 saat sonrası hemen Ella aldım ona guveniyordum napayım şimdi şüpheye mı düşeyim🥺
churchil Sema345 çok araştırdım o konuya açıklık getireyim siz karar verin. Ellanın işe yaraması için yumurtlama döneminde olmamak gerekiyormuş eğer yumurtanız çatlayıp spermle karşılaşıp döllendiyse geçmiş olsun ella bunu engellemiyor. Sadece yumurtlama dönemini erteliyor
Sema345 churchil ayy allahm korusun rabbbiiim oğlum daha çok küçük süt falan korumuştur inşallah ellayla birlikte😂😂😂
churchil bidebayilistersenferiya öyle tabii de biri de şey demiş ya son zamanlarda testler yanlış çıkıyor diye