27 ekim son adet tarihimdi 13 kasım da elim bir kaza sonucunda ella kullanmak zorunda kaldım. Yaklaşık 1 2 saat önce de bu testi yaptım erken gebelik testi bu kadar gecikmeye sanırım hemen pozitif çıkardı diye düşünüyorum. Üzerinde ilk 10 dakika sonrası dikkate almayın diyor ama tabii ki herkes gibi ben de dürteliyorum sonucu. Adet olucam gibi de karın ağrısı bel ağrısı var kafam çorba gibi 🥹
