[silindi] Gulhanb insallah olur canım bol su için süte en iyi gelen şey ve beslenmene dikkat et bebeğinden senden alsın güzel güzel ❣️☺️
Neslihansr Gulhanb ben oğlum uyusunda her türlü yatarım valla 😂 ilk zamanlar süt çok okduğu için yatamıyordum ağrıyordu ama şimdi 14 aylık olduk sıkıntı olmuyor yüz üstü yatınca
Gulhanb Neslihansr benim de şimdi çok fazla dolmuyor yatcam bakalım dediğin gibi uyusun da yeter ki 😂
Deletedmom388 Gulhanb sütüne ne olacak canım, en fazla göğüslerin çok dolarsa sertleşir yüz üstü yatınca da ağrır o kadar🤷🏻♀️Ekstra bir etkisi olacağını sanmam hiç duymadım öyle bir şey
Gulhanb Deletedmom196 benimki çok büyümedi hamileyken daha büyüktü sanki ağrı olmuyo o yüzden yatcam bu gece :)