Merhaba anneler. Benim hamileyken en büyük hayalim yüzüstü yatmaktı doğumdan sonra ilk iş yüz üstü yatcam diyordum ama 7 buçuk ay oldu hala da içim rahat bir şekilde yatamıyorum sütüm etkilenir diye. Az yatıyorum sonra ya süt etkilenirse baskıdan dolayı bir şey olursa naparım diye vicdan yapıp geri dönüyorum. Ben yatıyorum sütüme de hiçbir şey olmuyo korkma diyecek birileri var mı?