Deletedmom2987 ben 89 haziran doğumlu olarak 95 yılında başlamışım 1. sınıfa yani 6 yaşındayken. Sınıfta 30 kişiysek 25 kişiyle aynı boy, aynı gelişimdeydik, hiç birimiz zorlanmadık, problem yaşamadık ve ben anaokuluna da gitmemiştim. İlk kez böyle bir yerde bulunuyordum, ona rağmen okulumu ve arkadaşlarımı sevmiştim ve hiç zorlanmadım. İlkokulda 7 yaşa hangi sene geçildi bilmiyorum ama madem geçildi keşke öyle kalsaydı. He yok yine 6 yaşın daha uygun olduğu düşünüldü o zaman da 1 sene geç gönderenler, rapor alanlara vs bu rahatlık tanınmamalıydı. Yani değişiklik üstüne değişiklik, tepki görünce geç gönderme imkanı sunulması vs iyice karışık yaş grubunda çocukların aynı sınıfta hem okula, hem birbirlerine adapte olmaya çalışması karmaşası yarattı. Şimdi bu karmaşıklığı çözmeye çalışıyorlar. En azından bunu çözmeyi düşündükleri için olumlu buldum ben