tgcyi Bence zamanınız varken alın koynunuzda uyutun inanın hiç kötü birşey değil sonrasında zaten sizinle uyumak istemiyorlar oğlum 3,5 yaş kızım 2 yaş araları pek yok biz 1 odada 4 kişi uyuduk bu zamana kadar artık rahat edemedikleri ve kendi kişisel alanları olsun diye odalarını yaptık ayırdık oğlum sanki bugünü bekliyormuş asla kendi yatağı dışında biryerde uyumak istemiyor hatta ben uyuyana kadar kal sonra git diyor kızım bi 10/15 gün uyanıp yanımıza geldi geri çevirmedik aldık yatırdık yanımızda şimdi gelmiyor kendi yatağı daha rahatmış 🙈🙈 Bizim en büyük etken ikisini aynı anda ayırıp aynı odada kalmaları sanırım ileride duruma göre ayırıcam odalarını şuanlık ikisi mutlu ama yatağımız şöyle geniş olaydı ve odamıza sığsaydı daha yatırırdım sanırım onlar yanımdayken daha güvenli hissediyorum 🥹🥹