Oglum dogdugundan beri hep yataginda yatti son 2 aydir neredeyse bizimleyken uyuyo yerine koydugum an yada bi iki saat sonra uyanip yine yanimiza gelmek istiyo ama ben yerinde uyusun istiyorum bizim gibi bi durum yasayan var mi? Sizin bebekleriniz nerede uyuyor?
Yada yaninda uyuyan ama yerine alistiran nasil yaptiniz yerine yatsin istiyorum 17,5 aylik bu arada.