Bizde 18ayi bitirdik 5gundur.ay bu ne yeni huylar oluştu.dogru çok sakinleşti ne istedigini anlatabiliyor.amma disliyo beni saçlarımı yoluyor.bazen durup durup ağlıyor.birdende hiç sesi çıkmıyor oyuncaklarıyla oynuyor.bide kızıma kardeş geliyor bı kaç güne.onu nasıl koruyacagim🤣🥴 dişler diye korkuyorum