Ben ılk 0-3 aldım .Yakın zamanda tekrar sıteye girdim 3-6 için. Tekrar vıdeo izletir sandım ama sadece talep edildi bir kaç gün içinde alacagım. Siz de tekrar girin siteye ordan yapın olmazsa gidip durumu anlatın dıgerını de verırler Zaten ıkınısı de alma hakkımız oluyor . İlk aldığımız kıtapları çocuğum çok sevıyor