Gul-42 evet bende daha önce yazırdaydım hep orda büyüdüm evlendim karataya geldim ve hiç sevmiyorum çok sıkıcı çevresi çok kötü falan tekrar yazıra gitmeyi düşünüyoruz çocuğumu burda büyütmek istemiyorum açıkçası. Küçücük çocukların elinde sigara ağzında küfür Allah korusun çocuklarımızın karşısına iyi insanlar çıkarsın inşallah