Cizmelikedi bambu yaşam var ama sadece meramdaki şubesi çok kaliteli diğerleri çok boş , penguen kreş var arkadaşımın iki kızıda oraya gidiyor . Ben kızımı saygı anaokuluna gönderiyorum çok memnunum ama iki buçuk yaşı orası almaz o yüzden ilk oraya söylemedim