Asil1602 gizemyaren0 Çok kolay geçti hatta belli bile değildi hiç bir düzenim değişmedi hatta karnımda oynamasını bir iki kez zor hatırlamam bile ama gel görki doğduktan sonra 1 yaşına kadar oğlum berbattı mızlar zırlardı bence alakası yok hamilelikle keşke alakası olaydı sessiz olurdu 😅
goktugunannesi5 gizemyaren0 Çok şükür benim de hamilelğim çok güzel geçti öyle ağrılarım falan olmadı eşimde diyordu herkes oram ağrıyor buram ağrıyor der naz yapar sen niye yapmıyorsun diye ama ağrımazdı.. Şuan bebeğim de çok olmasa da sakin bir bebek uykuları düzenli sayılır ağlamaları falan da yok
cananbulbul gizemyaren0 hamileliğim çok rahat, doğumum da çok zor geçti. bebeğim şuan gazlı kolik yerinde durmuyor keşke hamileliğim zor geçseydi de bunları yaşamasaydım 😂
maysamoms33 gizemyaren0 hamilelikte sıkıntı yaşamadım bebeğimde maşallah sakindi sadece hasta çok olduk 2 kere influenza atlattık gripler cabası o bizi çok zorladı
tsf gizemyaren0 hamileligim cok rahat gecti bulantim vs olmadi cok kilo almadim odem tutmadim tabi beslenme ve sporun etkiside vardir. Bebegim 7 aylik genel olarak sakin diyebilirim cok aglamasi yok ama mizmiz seslerini cok cikariyo bazen kulak rahatsiz oluyo😅 cabuk sikiliyor suana kadar Boyle kucuk daha ilerde degisir mi bilmem
sudenaz0 gizemyaren0 hamileliğimin son haftasına kadar müthiş bir hamilelik geçirdim son haftamda tansiyon çıktı şuan kızım 1 yaşında ve aşırı hareketli 😂
suheyla92 gizemyaren0 hamileliğim de zordu bebekken de zordu 20 aylik hala cok yoruyor bi dk bos tutmuyor.
mihraninannesi010725 gizemyaren0 ilk aylar uykum çoktu ama öyle rahat geçirdim ki kızım 42 haftalıkken suni sancıyla doğdu bir türlü gelmedi ben doğuma girmeden önce perde yıkayıp astım dip bucak ev temizledim bana mısın demedi kızım da rahat bir bebekti şimdi bir kaç zorluğu var ama yinede iyi
ayssbus gizemyaren0 benim baya rahat geçti, bebeğim şuan 5 aylık. Nispeten daha sakin bir bebek, yani etrafımda duyduklarıma göre öyle. Ama tabi dönem dönem değişiyor bebişler bakalım ilerde nasıl olacak