gizemyaren0
Benim genelde koku hassasiyetim ve macunla diş fırçalama problemim vardı.
Onun haricinde çok şükür sorunum olmadı.
İşe git gel, kendini bütün sorunlardan ve sorunlu insanlardan uzak tut falan hep böyle hareket ettim. Devamlı yürüyüş yaptım, pilates topuyla 3-5 hareket yaptım.
Ev işi yaptım ama ağır şeyler yapmadan
Çok şükür doğumum da kolay oldu, bebeğim de huysuz olmadı, gazı mazı yoktu, uykusu düzenliydi
Ama tek bir sorun oldu: sütüm yoktu :(
Naptıysam besleyemedim. Mama ile idare ettim
Hala da içimde kaldı maalesef:(