Herkese teşekkür ederim. Dün yazamadım.
Şuan hastanede yatıyoruz. Geçen hafta kusma ve ateş şikayeti ile acile gelmiştik. Antibiyotik başlamıştık. Şuan antibiyotik içtiği halde ateşli olduğu ve nötropenik olduğu için müşahade altında tutuyorlar. Sabah vizite gelen doktor durum kontrolü sağlayacak.